Esti artista ye de Comillas (Cantabria) y dedícase a facer gaites y whistles. Fai sobre too gaites gallegues pero tamién asturianes si se-y pide. Yo toque con una asturiana d'él y suena bien la verdá. Pero polo qu'escribo sobre él equí ye por coses rares como una gaita que toi convencíu de que lleva payón en cuenta payuela y ésta que vos pongo de Do Grave. Ye un trastu de su madre, pero mal del todo nun suena, un poco irlandesao. Ésti tio ye un culu inquietu y sempres anda enredando con estes pijaes. Por exemplu patentó la "micropolilla", un furaquin chiquitcu nel bisel del furacu del La (nun recuerdo bien si ye nel La o nel Sol, pero creo que nel primeru) pa qu'afine'l Si, y funciona (yo sempres pensé que lo inventare él, pero acabo enterame que fonon los gallegos). Tamién fai whistles de maera (según me cuntaron copiaos de los de Joe Swayne, el que suministra a Carlos Nuñez por exemplu) a un preciu módicu d'unos 120€.
Too esto faime pensar que daqué ta fallando nel mundiu la gaita asturiana, porque manda coyones que tenga venir un cántabru (sin ánimu de ofender a naide, que conste) a innovar na fabricación de gaites mentres los artesanos patrios siguen pesllaos nos sos tendeyones montunos cola sesera igual de pesllada. Esti home ufierto el sistema de micropolilla a dellos artesanos d'Asturies y toos ellos respuendieron qu'eso yera una babayada y que nun valía pa ná. Pues yo probe esa babayada y funciona bién. La cosa ye lliberar presión pa qu'afine, que más dará facelo abriendo el Mi que faciendo un furaquín piquiñu nel La pel qu'escape más aire. La gaita asturiana ya ye un instrumentu primitivu de por sí, pero paezme que los más los artesanos son tan primitivos como él y niéguense a meter cualquier cosa que pueda fende-yos los sos esquemes tradicionales. Otra desplicación pudiera ser que son unos vagos y que si tienen daqué que vende bien, pa qué se van esmolecer n'investigar más.
Pa toos aquéllos que por nun conocer a David (asina se noma'l protagonista d'esta entrada) y porque seya cántabru crean que nun hai que presta-y atención a lo que fai, voi decir que se fixen tamién en Seivanne que tién cerca venti persones nel taller y sempres ta investigando y probando coses nueves. Hai que siguir p'alantre porque sino seguiríemos faciendo les gaites a navaya...
Equí vos dexo'l vidiu de la gaita en Do Grave.
jueves, 31 de marzo de 2011
viernes, 18 de marzo de 2011
Hai raposos nel piteru.
Un collaciu míu taba fartucu de que'l raposu ficiere visites a les pitines aprovechando l'abrazu la escuridá y decidió garrar un perru pa que defendiere'l piteru. Hasta ehi too perféuto. El perru valía; lladraba de nuechi, gruñía; si golía un corzu, un xabalí o un raposu salía disparáu pa'l monte y podía tar tres dís perhi, pero'l númberu pites siguía menguando. Una nueche decidimos dir facer guardies pa ver qué pasaba, y ellí agazapaos como la guardia civil lo que descubrimos que'l perru nun lladraba y gruñía pol raposu, non, facíalo cuando taba dientru'l gallineru matando pites, patos, corderos y tolo que se moviere. Ayeri recordé esta hestoria cuando lleí na prensa ésta noticia: La policía ha detenido esta mañana a Manuel Sirgo, miembro de la Academia de Cine y fundador de la productora 12 pingüinos, acusado de difundir sin permiso películas antes de que estas llegaran a las salas comerciales. La noticia, difundida por los servicios informativos de TVE, ha sido confirmada a este periódico por fuentes del Cuerpo Nacional de Policía. Sirgo ganó un Goya en 2002 por el corto de animación Pollo. Junto a él han sido arrestados dos empleados de su productora.
Álex de la Iglesia declaraba: "No puedo creer que un compañero juegue con el trabajo y la ilusión de tanta gente", ha declarado el cineasta Carlos Iglesias a través de su perfil en la red social Twitter. "Hay que buscar la manera de que las películas estén en la red pero de forma legal, sigo diciendo que Internet puede ser un gran apoyo. Ojalá se pueda sacar algo positivo de esto, no sé".
Pues ya te digo yo lo que se puede sacar en positivo d'esto: la lexislación escontra la piratería tá condenada al fracasu, güei, mañana, y sempres. Nin siquiera los miembros de l'Academia, que son direutores, produtores o guionistes de cine -y que polo tanto viven de les películes que faen- la respeten. Pondría la mano a cortar
asegurando que toos ellos ven películes pirates y escuchen música baxada illegalmente y de xuru que mañana podría seguir tocandome los güevos a dos manes. Y ye que esta lexislación nunca va valir pa nada pol cenciellu fechu de que la llucha escontra los delitos precisa enforma esfuerzos del Estáu, y non namái económicos, sinon humanos, y nun hai policíes y funcionarios abondo como pa tramitar tolos delitos de piratería esistentes. Anguaño hai miles de delitos d'esta triba n'espera de ser puestos en xuiciu, y nunca van pasar de ser cencielles acusaciones. Paez que la xente nun talanta que los que s'encarguen de tramitar esos papeles son funcionarios, y esos adoratibles seres tienen un llimite, que ye más o menos de 15 centímetros, ye dicir, cuando el montón de papeles que tienen na mesa pasa d'esa altura, procédese a una suelta de llastre, ye dicir, que van pa la basura (esto dicho por un funcionariu que conozo en magar 22 años y qu'anduvo por 4 o 5 departamentos estremaos ya en toos vió y fizo lo mesmo). Y ye que nun se pueden tramitar toa esa cantidá de papeles porque depués de facelo hai qu'almacenalos nun archivu, y nun hai espaciu físicu pa guardar toos esos papeles. Esto ye asina. Si los funcionarios almacenaren tolos papeles como deben tendríen que trabayar n'acera.
Amás de la incapacidá del Estáu pa proporcionar los medios humanos precisos pa facer cumplir la llei hai otru elementu con enforma más fuerza que fai fracasar esta llei y que nun ye otru que la innata nagua del ser humanu de conseguir les coses ensin pagar, ya sea yendo a robar pintalabios y bolígrafos a los chinos, yendo a los chigres que den los mayores pinchos pa dir cenaos pa casa o conseguir películes y música de baldre. Tenéi en cuenta que la lexislación escontra los robos ye tan vieya como la propiedá privada, ¿cuánto puede ser eso?, ¿3000, 4000, 5000 años? y ya véis que la xente sigue robando. Y eso que los delitos "físicos" son enforma más fáciles de detectar y rastrear, y sobre too sempres ye más facil conseguir un testigu qu'identifique al culpable. Por esto la llexislación antipiratería tá condenada al fracasu más absolutu porque la xente va seguir viendo y escuchando gratis tolo que pueda y por munchos pirates qu'enzarren equí nun van finar col problema, porque los mayores servidores de piratería tan en Rusia, en China o sabe Dios onde. Y sinon pensái en toles películes que véis pirateas y que vienen colos subtítulos n'inglés o en ruso. ¿Por qué creéis que ye eso? Fácil. Porque la imaxen ta grabada n'un cine en Vladivostok o en Hong Kong ya'l soníu n'un cine español y por eso munches películes tienen l'audiu desfasáu, porque ye lo que pasa al empastar audiu y vídiu de mala calidá n'un formatu de mala calidá pa que la película ocupe menos y entre n'un cd. Asína de fácil. La Isla Tortuga de la piratería dixital nun tá n'España, sinon en países con llexislaciones enforma más permisives, ye de caxón. Así que señorita Sinde, si quies finar cola piratería vete camentando esnalar a Moscú.
Y dexando al marxe que la piratería pueda o no erradicáse, hai que camentar no qu'esto prevocaría. Lo que voi escribir darréu aplícase sobre too a la música porque ye verda que'l cine ye un tema enforma más complicáu. A lo que diba, ¿de verda los merluzos de la SGAE quieren facenos creer que los artistes viven de los drechos d'autor? Eso nun lo cree nin Ramoncín borrachu (sí, ya se que'l Rei del Pitu Fritu ya nun ta na SGAE, pero que se joda, que pague toles que fizo enantes). De cada cd que nosotros mercamos a 18 o 20 euros, l'artista recibe non más de 2 o 3 euros, tolo demás va pa´l señor Ramoncín y sos compinches de les productores, que son les que emburrien les lleis antipiratería. Un artista vive de los conciertos, punto. ¿O váis dicime qu'Isabel Pantoja y olé gana más perres vendiendo discos a razón de 3 euros por exemplar que dando conciertos a razón de 60.000 euros por actuación? (Eso foi lo que cobró la cabera vegada que fué a Xixón). ¿Cuántos grupos dánse a conocer gracies a les descargues d'internet? Estos grupos pequeños nun venderíen un discu nin amenazándonos con una navaya, pero gracies a internet pueden axuntar a 200 o 300 persones nun conciertu y cobrar 10 o 12 euros por entrada y si nun me fallen los cálculos eso son unos 3000 euros ye dicir, l'equivalente a vender 1000 discos, daqué imposible pa ellos porque ya nun vende cd's ni Bisbal y anque habríen descunta l'alquiler del equipu soníu si nun lu tienen o'l pagu al llocal, el beneficiu sigue siendo enforma mayor. Un exemplu coyonudu d'esto ye Russian Red, una rapacida qu'entamo a colgar les canciones que facía n'internet y agora acaba espublizar el so segundu discu, grabáu en Glasgow, nin más nin menos.
Amás voi añadir que la piratería interesa y ye espoxigada por enforma empreses de lletrónica. Enantes qu'esistieren los mp3, i-pod o i-phone ya se podía baxar música d'internet, pero daba galvana grabala depués a un cd. La espansión de toos estos cacharros foi lo que emburrió'l medre la piratería. Y agora vamos entamar a ver una nueva frasca de piratería: la de los llibros, gracies a la invención de los e-book, un cacharru al que voi dedicar prósimamente unos cuantos kilos de mierda.
Depués de toa esta parrafada dalgunos podríeis camentar: "pues si nun hai posibilidá de finar cola piratería, ¿pa qué vamos rexistrar les canciones que compongamos? Collacios merluzos, una cosa nun tien que ver cola otra, tol mundiu espera que se-y reconoza'l so llabor, pero nun creo que toos quieran que dellos mangantes s'aprovechen del llabor axenu pa lucráse personalmente (entiéndase SGAE, productores, intermediarios, etc.). Ésos son los verdaeros pirates escontra los qu'habría que lluchar. Pa torgar qu'estos "seres" s'aprovechen del vuesu trabayu esiste Creative Commons. Esta ye una organización internacional que nos dexa rexistrar gratuitamente'l nuesu trabayu (y poro, nun nos aporta beneficios diréutos pero tampoco fai que se lucren terceres persones por tar rascándo'l ñisu) y que nos permíte escueyer ente una estaya d'estrameos tribes de llicencia cola que podemos escueyer si lo que rexistramos tá abierto al usu públicu total o parcialmente o si tien de ser respetáo dafechu, si puede citáse o emplegáse pa facer obres derivaes, etc. Llicencies pa tolos gustos y que de verda torguen que daquién s'aproveche del nuesu trabayu, que ye lo que vienen faciendo Los enantes citáos, anque seya de manera llegal, y por eso tienen declarada la guerra a la piratería, porque son Ellos los que más perres pierden (nótense les mayúscules. Ye que dame miéu qu'esos "Seres" cuasidivinos me fulminen con un rayu volador o que Ramoncín entre pela mio ventana como si fuere un geo y me neutralice, acabando asina, heroicamente, con un peligrosu pirata).
La conclusión que tenéis que sacar d'esta pila mierda qu'acabo soltar (mirái si soi bonu que vos la digo yo, pa que nun uséis la cabeza) ye que sempres hubo y sempres habra lladrones y víctimes, sempres hubo lleis ya delincuentes, pero non siempre'l papel de caún d'ellos ta bien definíu, y non sempres los que roben illegalmente son los únicos que s'apropien de lo axeno. Hai que dáse cuenta d'esto pa entamar a espabilar y que nun nos toreen coño, que paezme llamentable que, por exemplu, na fiesta de Trubia (una aldea de Xixón, non la de la fábrica d'armes eh, cuidiáu con esto que podríes sufrir la crucifixión eterna pola confusión) haya que pagar 600 euros por drechos d'autor. Nun me jodas, si somos 50 vecinos (contando perros y gatos) y tenemos que pagar un dineral por poner dos altavoces y una gramola.Yo por si acasu ya nun cancio nin xiblo pela cai, nun valla ser que me llegue una factura a final de mes...
El mundiu sempres tuvo fechu mierda y por eso seguimos n'él, porque si fuere perféutu ya nos hubieremos suicidáo del aburrimientu. Si los albañiles trabayaren bien, ¿qué fadríen los xubilaos sin poder criticalos? Dientru 1000 años el mundiu seguirá goliendo a mierda lo mesmo qu'agora, porque esa ye la so esencia vital y lo que-y da gracia. Pero esto nun quier dicir que tengamos que dexar que nos den pel culo con una cotoya y qu'enriba tengamos que pagar por ello. Y pa exemplificar ésto y al tiempu recompensávos por lleer esta entrada (anque de xuru que munchos nun lo fixísteis dafechu, zánganos colmeneros siderales) voi ponévos un tema del gran Carlos Gardel.
¡Viva Barbaprieta, John Silver el Llargu, Jack Sparrow, tolos miembros de la SGAE y la perguapa ministra Sinde!. Ensin vos, el mundiu seguiría goliendo a mierda, pero nun podríemos descargar la tensión más que dándonos testerazos escontra la paré, y llega un momentu que entama a dolete la frente y dexa de salite pelu.
Carlos Gardel. Tango Cambalache.
Álex de la Iglesia declaraba: "No puedo creer que un compañero juegue con el trabajo y la ilusión de tanta gente", ha declarado el cineasta Carlos Iglesias a través de su perfil en la red social Twitter. "Hay que buscar la manera de que las películas estén en la red pero de forma legal, sigo diciendo que Internet puede ser un gran apoyo. Ojalá se pueda sacar algo positivo de esto, no sé".
Pues ya te digo yo lo que se puede sacar en positivo d'esto: la lexislación escontra la piratería tá condenada al fracasu, güei, mañana, y sempres. Nin siquiera los miembros de l'Academia, que son direutores, produtores o guionistes de cine -y que polo tanto viven de les películes que faen- la respeten. Pondría la mano a cortar
asegurando que toos ellos ven películes pirates y escuchen música baxada illegalmente y de xuru que mañana podría seguir tocandome los güevos a dos manes. Y ye que esta lexislación nunca va valir pa nada pol cenciellu fechu de que la llucha escontra los delitos precisa enforma esfuerzos del Estáu, y non namái económicos, sinon humanos, y nun hai policíes y funcionarios abondo como pa tramitar tolos delitos de piratería esistentes. Anguaño hai miles de delitos d'esta triba n'espera de ser puestos en xuiciu, y nunca van pasar de ser cencielles acusaciones. Paez que la xente nun talanta que los que s'encarguen de tramitar esos papeles son funcionarios, y esos adoratibles seres tienen un llimite, que ye más o menos de 15 centímetros, ye dicir, cuando el montón de papeles que tienen na mesa pasa d'esa altura, procédese a una suelta de llastre, ye dicir, que van pa la basura (esto dicho por un funcionariu que conozo en magar 22 años y qu'anduvo por 4 o 5 departamentos estremaos ya en toos vió y fizo lo mesmo). Y ye que nun se pueden tramitar toa esa cantidá de papeles porque depués de facelo hai qu'almacenalos nun archivu, y nun hai espaciu físicu pa guardar toos esos papeles. Esto ye asina. Si los funcionarios almacenaren tolos papeles como deben tendríen que trabayar n'acera.
Amás de la incapacidá del Estáu pa proporcionar los medios humanos precisos pa facer cumplir la llei hai otru elementu con enforma más fuerza que fai fracasar esta llei y que nun ye otru que la innata nagua del ser humanu de conseguir les coses ensin pagar, ya sea yendo a robar pintalabios y bolígrafos a los chinos, yendo a los chigres que den los mayores pinchos pa dir cenaos pa casa o conseguir películes y música de baldre. Tenéi en cuenta que la lexislación escontra los robos ye tan vieya como la propiedá privada, ¿cuánto puede ser eso?, ¿3000, 4000, 5000 años? y ya véis que la xente sigue robando. Y eso que los delitos "físicos" son enforma más fáciles de detectar y rastrear, y sobre too sempres ye más facil conseguir un testigu qu'identifique al culpable. Por esto la llexislación antipiratería tá condenada al fracasu más absolutu porque la xente va seguir viendo y escuchando gratis tolo que pueda y por munchos pirates qu'enzarren equí nun van finar col problema, porque los mayores servidores de piratería tan en Rusia, en China o sabe Dios onde. Y sinon pensái en toles películes que véis pirateas y que vienen colos subtítulos n'inglés o en ruso. ¿Por qué creéis que ye eso? Fácil. Porque la imaxen ta grabada n'un cine en Vladivostok o en Hong Kong ya'l soníu n'un cine español y por eso munches películes tienen l'audiu desfasáu, porque ye lo que pasa al empastar audiu y vídiu de mala calidá n'un formatu de mala calidá pa que la película ocupe menos y entre n'un cd. Asína de fácil. La Isla Tortuga de la piratería dixital nun tá n'España, sinon en países con llexislaciones enforma más permisives, ye de caxón. Así que señorita Sinde, si quies finar cola piratería vete camentando esnalar a Moscú.
Y dexando al marxe que la piratería pueda o no erradicáse, hai que camentar no qu'esto prevocaría. Lo que voi escribir darréu aplícase sobre too a la música porque ye verda que'l cine ye un tema enforma más complicáu. A lo que diba, ¿de verda los merluzos de la SGAE quieren facenos creer que los artistes viven de los drechos d'autor? Eso nun lo cree nin Ramoncín borrachu (sí, ya se que'l Rei del Pitu Fritu ya nun ta na SGAE, pero que se joda, que pague toles que fizo enantes). De cada cd que nosotros mercamos a 18 o 20 euros, l'artista recibe non más de 2 o 3 euros, tolo demás va pa´l señor Ramoncín y sos compinches de les productores, que son les que emburrien les lleis antipiratería. Un artista vive de los conciertos, punto. ¿O váis dicime qu'Isabel Pantoja y olé gana más perres vendiendo discos a razón de 3 euros por exemplar que dando conciertos a razón de 60.000 euros por actuación? (Eso foi lo que cobró la cabera vegada que fué a Xixón). ¿Cuántos grupos dánse a conocer gracies a les descargues d'internet? Estos grupos pequeños nun venderíen un discu nin amenazándonos con una navaya, pero gracies a internet pueden axuntar a 200 o 300 persones nun conciertu y cobrar 10 o 12 euros por entrada y si nun me fallen los cálculos eso son unos 3000 euros ye dicir, l'equivalente a vender 1000 discos, daqué imposible pa ellos porque ya nun vende cd's ni Bisbal y anque habríen descunta l'alquiler del equipu soníu si nun lu tienen o'l pagu al llocal, el beneficiu sigue siendo enforma mayor. Un exemplu coyonudu d'esto ye Russian Red, una rapacida qu'entamo a colgar les canciones que facía n'internet y agora acaba espublizar el so segundu discu, grabáu en Glasgow, nin más nin menos.
Amás voi añadir que la piratería interesa y ye espoxigada por enforma empreses de lletrónica. Enantes qu'esistieren los mp3, i-pod o i-phone ya se podía baxar música d'internet, pero daba galvana grabala depués a un cd. La espansión de toos estos cacharros foi lo que emburrió'l medre la piratería. Y agora vamos entamar a ver una nueva frasca de piratería: la de los llibros, gracies a la invención de los e-book, un cacharru al que voi dedicar prósimamente unos cuantos kilos de mierda.
Depués de toa esta parrafada dalgunos podríeis camentar: "pues si nun hai posibilidá de finar cola piratería, ¿pa qué vamos rexistrar les canciones que compongamos? Collacios merluzos, una cosa nun tien que ver cola otra, tol mundiu espera que se-y reconoza'l so llabor, pero nun creo que toos quieran que dellos mangantes s'aprovechen del llabor axenu pa lucráse personalmente (entiéndase SGAE, productores, intermediarios, etc.). Ésos son los verdaeros pirates escontra los qu'habría que lluchar. Pa torgar qu'estos "seres" s'aprovechen del vuesu trabayu esiste Creative Commons. Esta ye una organización internacional que nos dexa rexistrar gratuitamente'l nuesu trabayu (y poro, nun nos aporta beneficios diréutos pero tampoco fai que se lucren terceres persones por tar rascándo'l ñisu) y que nos permíte escueyer ente una estaya d'estrameos tribes de llicencia cola que podemos escueyer si lo que rexistramos tá abierto al usu públicu total o parcialmente o si tien de ser respetáo dafechu, si puede citáse o emplegáse pa facer obres derivaes, etc. Llicencies pa tolos gustos y que de verda torguen que daquién s'aproveche del nuesu trabayu, que ye lo que vienen faciendo Los enantes citáos, anque seya de manera llegal, y por eso tienen declarada la guerra a la piratería, porque son Ellos los que más perres pierden (nótense les mayúscules. Ye que dame miéu qu'esos "Seres" cuasidivinos me fulminen con un rayu volador o que Ramoncín entre pela mio ventana como si fuere un geo y me neutralice, acabando asina, heroicamente, con un peligrosu pirata).
La conclusión que tenéis que sacar d'esta pila mierda qu'acabo soltar (mirái si soi bonu que vos la digo yo, pa que nun uséis la cabeza) ye que sempres hubo y sempres habra lladrones y víctimes, sempres hubo lleis ya delincuentes, pero non siempre'l papel de caún d'ellos ta bien definíu, y non sempres los que roben illegalmente son los únicos que s'apropien de lo axeno. Hai que dáse cuenta d'esto pa entamar a espabilar y que nun nos toreen coño, que paezme llamentable que, por exemplu, na fiesta de Trubia (una aldea de Xixón, non la de la fábrica d'armes eh, cuidiáu con esto que podríes sufrir la crucifixión eterna pola confusión) haya que pagar 600 euros por drechos d'autor. Nun me jodas, si somos 50 vecinos (contando perros y gatos) y tenemos que pagar un dineral por poner dos altavoces y una gramola.Yo por si acasu ya nun cancio nin xiblo pela cai, nun valla ser que me llegue una factura a final de mes...
El mundiu sempres tuvo fechu mierda y por eso seguimos n'él, porque si fuere perféutu ya nos hubieremos suicidáo del aburrimientu. Si los albañiles trabayaren bien, ¿qué fadríen los xubilaos sin poder criticalos? Dientru 1000 años el mundiu seguirá goliendo a mierda lo mesmo qu'agora, porque esa ye la so esencia vital y lo que-y da gracia. Pero esto nun quier dicir que tengamos que dexar que nos den pel culo con una cotoya y qu'enriba tengamos que pagar por ello. Y pa exemplificar ésto y al tiempu recompensávos por lleer esta entrada (anque de xuru que munchos nun lo fixísteis dafechu, zánganos colmeneros siderales) voi ponévos un tema del gran Carlos Gardel.
¡Viva Barbaprieta, John Silver el Llargu, Jack Sparrow, tolos miembros de la SGAE y la perguapa ministra Sinde!. Ensin vos, el mundiu seguiría goliendo a mierda, pero nun podríemos descargar la tensión más que dándonos testerazos escontra la paré, y llega un momentu que entama a dolete la frente y dexa de salite pelu.
Carlos Gardel. Tango Cambalache.
lunes, 14 de marzo de 2011
Declaración d'intenciones.
Ye esti un blog ensin pretensiones de nada, ye dicir, nun intenta informar de nada, nun intenta enseñar nada, nun intenta camudar nada nel mundiu que tá jodíu, sí, pero asina ye más entreteníu. Esto cenciellamente ye un furacu au voi poner tolo que se me pasen pela tiesta, dende les mayores barbaridaes sociópates (definición de sociopatía. Pa los que, como yo, tuvísteis l'honor d'educávos cola L.O.G.S.E.) hasta les alabances sobre daqué concreto (tranquilos, esto será lo menos). Sicasí tamién habrá sitiu pa comentar discos o llibros qu'aporten a les mios manes y que crea dignos de robávos 5 minutos del vuesu pervaliósu tiempu, ¡oh ocupadísimos llectores!.
La verdá ye que nunca tuve intención de facer dengúna cosa semeyada a un blog, pero como discutir con cada persona que me crucie pela cai llevaríame enforma tiempu, prefiero soltar equí tolo que quiera, que ye más rápido y más cenciello. Vamos, que si hubiere qu'identificar esti blog con una imaxen, ésta sedría la d'una montonera mierda delantre d'un ventilador industrial. Esto nun ye más que la plasmación online de les interesantísimes conversaciones que tengo col perru, que resultó ser el más atentu de los oyentes, pero que, desgraciadamente, entavía nun me contestó ná, llimítase a mirame con cara perru y gueyos de perru. El dí que me conteste retirareme de los blogs, y sedrá él quién entame a escribir les conversaciones que tien conmigo.
Bueno, entrando yá a lo importante (que ye criticar tolo que se pueda) voi entamar criticando el sitema de blogs. Cuál ye la mi sorpresa cuando pongome a enredar peles opciones de configuración y veo qu'una d'elles ye la de dexar que te pongan anuncios colos que "ganar perres". Vamos ver ho, ¿de verda ye preciso enllenar esto de mierda pa ganar 6 tristes pesetes? ¿Qué coño piensa el que lo acepta? ¿Que va sacar sobresueldu solamente espublizando nel blog anuncios de pastilles atómiques que te faen medrar la pirula o una aplicación pa'l móvil cola que puedes ver el culo de les muyeres namas que enfocándoles col aparatu? Mereceríeis la crucifixión eterna...Ye triste triste, tan triste como cuando vas a mercar y tires los 2 míseros centimos que te dan de vuelta y una paisanina que te vé dizte: "pero nun los tires, que pesetina a pesetina fai la vieya la corexina. Si los guardes nenu ya verás como dientru un tiempu tienes pa mercar daqué." Si señora, ya veo que colos 70 años que tien, fíxose millonaria sólo de guardar los céntimos de vuelta y por eso vien a mercar n'alpargates y garra les bandexes de carne que cuesten 1€ por prósima caducidá.
Cada dí el mundiu ta peor de la chapeta, pero afortunadamente agora tenéis a mí pa amenizávoslo un poco. Tranquilos que nun sedrá siempres asina, y pa compensavos por tola mierda qu'acabo soltar voi ponévos dalgo de música.
Voi inaugurar l'apartáu musical con daqué atípico, que ye un tango con gaita. Y ye que non namái de "dái manolín dái manolin dái manolin" vive la gaita ya'l tambor. Vamos ser sinceros, lo tradicional tá bien, pero llega un momentu qu'aburre un poquiñín. Equí vos pongo'l tema Libertando, del dúo gallegu BellónMaceiras (Daniel Bellón y Diego Macéiras) y que tá dientru del discu asdfasdfasdf el cuálu conocí gracies a Gorka, el mayestru de gaita y tambor del centru gallegu y del asturinu de Vitoria. El tema ye una versión del Libertango d'Astor Piazzolla, gran compositor de tangos y bandoneonista que revolucionó'l mundiu del tango y cuya bramante discografía recomiendo.
BellónMaceiras. Libertango.
Y con esto piesllo güei'l blog.
P.D.: Acordáivos sempres de dar los centiminos de vuelta a les vieyines, qu'elles aprécienlos de verda y quieren guardalos pa la herencia los nietos, que tendrán que dir por ella con un portapalets, pero bueno.
P.D.2: Tol mi másimu respetu y apreciu pa los vieyos y vieyes d'esti mundiu, el cuálu sedría un llugar peraburriu ensin ellos. ¡Llarga vida a los vieyos con garrote!
La verdá ye que nunca tuve intención de facer dengúna cosa semeyada a un blog, pero como discutir con cada persona que me crucie pela cai llevaríame enforma tiempu, prefiero soltar equí tolo que quiera, que ye más rápido y más cenciello. Vamos, que si hubiere qu'identificar esti blog con una imaxen, ésta sedría la d'una montonera mierda delantre d'un ventilador industrial. Esto nun ye más que la plasmación online de les interesantísimes conversaciones que tengo col perru, que resultó ser el más atentu de los oyentes, pero que, desgraciadamente, entavía nun me contestó ná, llimítase a mirame con cara perru y gueyos de perru. El dí que me conteste retirareme de los blogs, y sedrá él quién entame a escribir les conversaciones que tien conmigo.
Bueno, entrando yá a lo importante (que ye criticar tolo que se pueda) voi entamar criticando el sitema de blogs. Cuál ye la mi sorpresa cuando pongome a enredar peles opciones de configuración y veo qu'una d'elles ye la de dexar que te pongan anuncios colos que "ganar perres". Vamos ver ho, ¿de verda ye preciso enllenar esto de mierda pa ganar 6 tristes pesetes? ¿Qué coño piensa el que lo acepta? ¿Que va sacar sobresueldu solamente espublizando nel blog anuncios de pastilles atómiques que te faen medrar la pirula o una aplicación pa'l móvil cola que puedes ver el culo de les muyeres namas que enfocándoles col aparatu? Mereceríeis la crucifixión eterna...Ye triste triste, tan triste como cuando vas a mercar y tires los 2 míseros centimos que te dan de vuelta y una paisanina que te vé dizte: "pero nun los tires, que pesetina a pesetina fai la vieya la corexina. Si los guardes nenu ya verás como dientru un tiempu tienes pa mercar daqué." Si señora, ya veo que colos 70 años que tien, fíxose millonaria sólo de guardar los céntimos de vuelta y por eso vien a mercar n'alpargates y garra les bandexes de carne que cuesten 1€ por prósima caducidá.
Cada dí el mundiu ta peor de la chapeta, pero afortunadamente agora tenéis a mí pa amenizávoslo un poco. Tranquilos que nun sedrá siempres asina, y pa compensavos por tola mierda qu'acabo soltar voi ponévos dalgo de música.
Voi inaugurar l'apartáu musical con daqué atípico, que ye un tango con gaita. Y ye que non namái de "dái manolín dái manolin dái manolin" vive la gaita ya'l tambor. Vamos ser sinceros, lo tradicional tá bien, pero llega un momentu qu'aburre un poquiñín. Equí vos pongo'l tema Libertando, del dúo gallegu BellónMaceiras (Daniel Bellón y Diego Macéiras) y que tá dientru del discu asdfasdfasdf el cuálu conocí gracies a Gorka, el mayestru de gaita y tambor del centru gallegu y del asturinu de Vitoria. El tema ye una versión del Libertango d'Astor Piazzolla, gran compositor de tangos y bandoneonista que revolucionó'l mundiu del tango y cuya bramante discografía recomiendo.
BellónMaceiras. Libertango.
Equí tá'l tema orixinal d'Astor Piazzolla.
P.D.: Acordáivos sempres de dar los centiminos de vuelta a les vieyines, qu'elles aprécienlos de verda y quieren guardalos pa la herencia los nietos, que tendrán que dir por ella con un portapalets, pero bueno.
P.D.2: Tol mi másimu respetu y apreciu pa los vieyos y vieyes d'esti mundiu, el cuálu sedría un llugar peraburriu ensin ellos. ¡Llarga vida a los vieyos con garrote!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)