jueves, 14 de abril de 2011

Los políticos corruptos, esos probes incomprendíos.

En magar un par d'años nun vemos más que noticies sobre corrupteles polítiques n'España. Ye un nuevu filón informativu, como los robos de nenos acabantes de ñacer o la violencia de xéneru. Sicasí esto tien un problema importante pues consigue (a posta, o de casualidá) que la xente identifique la corrución namái colos políticos. Si agora salimos a la cai, paramos a cualquier persona y dicimos "corrupción", esa persona retrucará: PP, PSOE, Valencia, Gurtel, falses pensiones, recalificación, etc. Pero de xuru que nun piensa: Flavio Briattore, Florentino Pérez, Vaticano, Bernie Ecclestone y tantos y tantos otros nomes que tamién salen regularmente na prensa y que xamás naide acusa de nada, cuando toos ellos empleguen les mesmes téniques corruptives que los demás.

Esto tien una desplicación fácil: a más perres se tienen, más se quieren; y la manera más fácil de ganales ye cola corrupción.

Esta introdución vien dada porque fai poco féxose oficial un nuevu casu de corrupción y malversación de fondos nel mundiu la música asturiana. Y dígo féxose oficial porque va munchu tiempu que los que tamos más o menos metíos nesto ya lo sabíemos de sobra. Nesti casu'l delitu foi cometidu por dellos miembros d'una banda gaites qu'al pesar de ser sustituidos llegalmente como miembros de la Xunta Direutiva, siguieron faciendo y desfaciendo como-yos petó, sempres n'interés propio, lóxicamente, recoyendo nel llibru de tesorería los ingresos que queríen recueyer y ensin permitir a los miembros de la banda nin a la Xunta Direutiva lexítima consultar los llibros d'actes de l'Asociación. Fonos los restantes miembros de la banda los que se decidieron a facer esto público y pa ello crearon una páxina web na que cunten d'una frasca enforma entretenida tolos acontecimientos, dende l'orixe hasta la situación actual, col tema nos xuzgaos. Malversaciones, falsificación de documentos, Actu de Conciliación que concluye ensin posibilidá d'avenecia pola negativa del demandáu a aceptar les desixencies de los demandantes, etc. Vamos un culebrón atómicu.

De xuru que munchos de los que lleáis esti blog (si ye que daquién lu llee de verda o llimítase a ver los vídios) ya sabréis de que banda se trata. Yo nun voi dicir el nome, sólo que ye de Xixón, lleva gaites en Si bemol y va de blanco y coloráo. Pero por si dalgun calamar o calamara (hai que ser correutos que vienen eleciones...) entá nun se dió cuenta, esta ye la web na que ta tola información:

Pínchame y disfruta.

Lleéila, paga la pena echar media horina lleendo eso pa dáse cuenta de que non namái son malos los que salen na tele con cara mafiosos. Namái se me ocurre añadir: ¡Ay queridu mafiosu! Paezme qu'escaeciste que tú jedi serás cuando fabes comerás.

No hay comentarios:

Publicar un comentario