La verdá ye que nunca tuve intención de facer dengúna cosa semeyada a un blog, pero como discutir con cada persona que me crucie pela cai llevaríame enforma tiempu, prefiero soltar equí tolo que quiera, que ye más rápido y más cenciello. Vamos, que si hubiere qu'identificar esti blog con una imaxen, ésta sedría la d'una montonera mierda delantre d'un ventilador industrial. Esto nun ye más que la plasmación online de les interesantísimes conversaciones que tengo col perru, que resultó ser el más atentu de los oyentes, pero que, desgraciadamente, entavía nun me contestó ná, llimítase a mirame con cara perru y gueyos de perru. El dí que me conteste retirareme de los blogs, y sedrá él quién entame a escribir les conversaciones que tien conmigo.
Bueno, entrando yá a lo importante (que ye criticar tolo que se pueda) voi entamar criticando el sitema de blogs. Cuál ye la mi sorpresa cuando pongome a enredar peles opciones de configuración y veo qu'una d'elles ye la de dexar que te pongan anuncios colos que "ganar perres". Vamos ver ho, ¿de verda ye preciso enllenar esto de mierda pa ganar 6 tristes pesetes? ¿Qué coño piensa el que lo acepta? ¿Que va sacar sobresueldu solamente espublizando nel blog anuncios de pastilles atómiques que te faen medrar la pirula o una aplicación pa'l móvil cola que puedes ver el culo de les muyeres namas que enfocándoles col aparatu? Mereceríeis la crucifixión eterna...Ye triste triste, tan triste como cuando vas a mercar y tires los 2 míseros centimos que te dan de vuelta y una paisanina que te vé dizte: "pero nun los tires, que pesetina a pesetina fai la vieya la corexina. Si los guardes nenu ya verás como dientru un tiempu tienes pa mercar daqué." Si señora, ya veo que colos 70 años que tien, fíxose millonaria sólo de guardar los céntimos de vuelta y por eso vien a mercar n'alpargates y garra les bandexes de carne que cuesten 1€ por prósima caducidá.
Cada dí el mundiu ta peor de la chapeta, pero afortunadamente agora tenéis a mí pa amenizávoslo un poco. Tranquilos que nun sedrá siempres asina, y pa compensavos por tola mierda qu'acabo soltar voi ponévos dalgo de música.
Voi inaugurar l'apartáu musical con daqué atípico, que ye un tango con gaita. Y ye que non namái de "dái manolín dái manolin dái manolin" vive la gaita ya'l tambor. Vamos ser sinceros, lo tradicional tá bien, pero llega un momentu qu'aburre un poquiñín. Equí vos pongo'l tema Libertando, del dúo gallegu BellónMaceiras (Daniel Bellón y Diego Macéiras) y que tá dientru del discu asdfasdfasdf el cuálu conocí gracies a Gorka, el mayestru de gaita y tambor del centru gallegu y del asturinu de Vitoria. El tema ye una versión del Libertango d'Astor Piazzolla, gran compositor de tangos y bandoneonista que revolucionó'l mundiu del tango y cuya bramante discografía recomiendo.
BellónMaceiras. Libertango.
Equí tá'l tema orixinal d'Astor Piazzolla.
P.D.: Acordáivos sempres de dar los centiminos de vuelta a les vieyines, qu'elles aprécienlos de verda y quieren guardalos pa la herencia los nietos, que tendrán que dir por ella con un portapalets, pero bueno.
P.D.2: Tol mi másimu respetu y apreciu pa los vieyos y vieyes d'esti mundiu, el cuálu sedría un llugar peraburriu ensin ellos. ¡Llarga vida a los vieyos con garrote!
Esperemos que no canses de escribir en el tendeyón, aunque quedaría mejor la tenada.
ResponderEliminar